Volgers

zaterdag 24 oktober 2015

Stars..........

Bij Time For Magnolia Christmas Challenge
loopt een challenge namelijk "Stars".


Mijn hanger heb ik met Dutch Doobadoo Shape Art Star gemaakt.
Ik heb Halo Tilda uit de Magnolia Sweet Christmas collectie 2011 gebruikt.
De kleuren heb ik aangepast aan mijn papier.

Om mijn kaart af te maken heb ik lint, veren, bloemen en sterren gebruikt.
Deze zijn gemaakt met Magnolia mallen.

En zo ziet mijn ster hanger eruit.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijn weekend toe en hopelijk tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:


7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan Bianca....het engeltje is echt heel erg lief!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een engeltje...:-), supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty heb je weer gemaakt. Zo lief en origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beauty heb je weer gemaakt. Zo lief en origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty heb je weer gemaakt. Zo lief en origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is dit Bianca.
    Wat een lieve kleurtjes.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een plaatje Bianca, zo mooi !
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij TFMC !
    Lieve groetjes, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.