Volgers

donderdag 1 oktober 2015

White Christmas.......

Het is donderdag en dat betekend..........
Kerstkaarten dag.


Het is en blijft een dotje van een stempel.
Ik heb North Pole Little Whity nog een keer gebruikt.

Mijn basis kaart heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Dutch Shape art Ornate in het wit.
Daarop heb ik een iets minder wit papier gebruikt als design papier.

Naast Little Whity heb ik kerstbomen gebruikt in 2 kleuren wit van de basis kaart.
Wat sneeuw op de toppen en mijn kaart is klaar.

Een eenvoudige kaart maar meer heeft Little Whity niet nodig.

Dit is mijn kaart in zijn geheel.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen nog een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

10 opmerkingen:

  1. Ooh, wat een lieffie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach....wat lief....een prachtig kerstkaartje Bianca!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat ontzettend mooi gedaan, hij heeft inderdaad weinig nodig zo schattig blijft deze stempel !!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij TFMC !!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah...wat een lief kaartje, Bianca!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart!!
    Weer ontzettend mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this card Bianca!! The image is so cute and adorable! Love the design and dies too!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje, Bianca en wat een lief ijsbeertje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje!
    Groetjes Janine DT-lid 52WTC
    http://janinescreaties.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel schattig kerst kaartje en wat een leuk model!!
    Bedankt voor het meedoen bij Cards and Scrap.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is ook erg mooi zo helemaal in het wit!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.