Volgers

dinsdag 27 oktober 2015

Pink Ribbon........

Oktober maand is de strijd tegen borstkanker.


Daarom vraag ik met deze kaart aandacht voor de ziekte.
Mijn Besties is Pink Ribbon proef, letterlijk en figuurlijk.

Uiteraard mag het lintje en bloemen niet ontbreken op mijn kaart.
Ik denk dat mijn kaart duidelijk overkomt zo.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

6 opmerkingen:

  1. HARTstikke mooi en gefeliciteerd met je prijs!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so sweet thanks for sharing at my besties uk - Carol UK DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card thank you for joining us at My Besties uk Hugs Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en heel mooi het lint met bloemen.
    Dank je wel voor je deelname aan my Besties Deutschland
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card ,lovely flowers and a cute image!Thank you so much for charing your card with us at My-Besties Deutschland challenge this month !Good luck!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.