Volgers

donderdag 29 oktober 2015

90 jaar......

Tjonge jonge.......
Wat een leeftijd 90 jaar.
Een tante van mijn man wordt 90 dus daar moet een kaart voor gemaakt worden.

Ik heb frisse kleuren gebruikt en de bloemen aangepast aan mijn design papier.
Deze bloemen heb ik gemaakt met de Leane Creatief 450577 mal.
Bladeren komen uit de Magnolia volume 6.

Natuurlijk mag het getal 90 niet ontbreken.

En dit is mijn kaart voor de jarige tante, ik denk wel dat deze in de smaak zal vallen.

Gezellig dat je even tijd had om te komen kijken op mijn blog, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

3 opmerkingen:

  1. Wat en mooie vrolijke kaart voor een 90 jarige!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die bloemen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous Bianca! The flowers are gorgeous and such lovely colours! I bet your husbands Aunt loved it!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.