Volgers

maandag 26 oktober 2015

Free Spirit Tilda........

Goedemorgen op deze maandag morgen,

Vandaag een kaartje uit de Magnolia Boho Collectie 2015.
Free Spirit Tilda.
Een heerlijke roze kaart vandaag.

Mijn basis kaart is rond, gemaakt met Dutch Doobadoo Shape Art Circle.
Design papier is zo lief, met kleine hartjes er op, deze is van Maja Design 'Coffee in the Arbour'.

Op mijn hart tag kan je mijn design papier goed zien.
Onder mijn stempel heb ik spelbinder matrijzen gebruikt.
Verder voor de aankleding van mijn kaart heb ik Magnolia Doohickey volume 3 gebruikt.
Natuurlijk kant, lint en bloemen mogen niet ontbreken op mijn kaart.

En dit is mijn kaart voor vandaag.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje en super leuk kleurtje.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow honey, love this Tilda image, she is so adorable and you have coloured her up so beautifully!!!! Loving your round design with all your Tilda embellies and lovely flowers!!! Thank you so much for sharing this little beauty with us on our returning challenge at LHOSM!!
    Crafty Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww wat een toppertje Bianca! Geweldig mooi en dank je wel voor je deelname aan TFM en gastdesigner call. Veel succes en tot een volgende keer! Veel liefs, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.