Volgers

donderdag 22 oktober 2015

Happy Birthday Nicola.

Hallo Yvon,
Wat gezellig dat je mijn volger bent geworden.
♡♡♡

Goedemiddag allemaal,

Vandaag mag ik mijn 3e kaart van de groep laten zien.
Want als het goed is heeft Nicola in United Kingdom mijn kaart ontvangen.

Happy Birthday Nicola.


Voor de kaart heb ik Flirt Tilda uit de Magnolia Sakura collectie 2015 gebruikt.
Zoals vele wel weten en gewend zijn werk ik graag met de kleur roze.
Voor de basis heb ik de mal Amy Design Plaque Frame gebruikt.


Voor deze kaart heb ik ook weer gebruik gemaakt van vele mallen uit de 
Magnolia Doohickey club volume 3, 4 en 5.
Ik ben zo blij met deze mallen.


Dit is mijn kaart voor Nicola.
Ik heb de smaak te pakken en ga nog even door maar deze laat ik pas weer zien in januari 2016.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn welkom, altijd leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

5 opmerkingen:

  1. Pretty card Bianca. Thanks for joining in with the Ribbon Girl Colour Challenge - best of luck! Mary x www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous! Thanks for joining at Marvelous Magnolia: No Fall Colors
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How beautiful Bianca!! Sweet Tilda is wonderfully coloured...thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia!
    Take are,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik houd helemaaaaaal niet van roze hahaha....
    Geweldige kaart Bianca....heel lief...schattige bloemen ook...supers.
    Danjewel voor deelname aan de challenge van Marvelous Magnolia.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you sooooo much Bianca, I loved my birthday card, the shape is gorgeous, the Tilda is beautiful and the colours, design and detail are just perfect!
    Thanks also for sharing your favourite colour combo with us at Simply Magnolia and good luck hun!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.