Volgers

vrijdag 23 oktober 2015

Kerstman........

Goedemorgen,

Bij ABC Christmas Challenge is er een DT challenge.
Wat zal gaaf om 6 maanden DT Designer te mogen zijn bij ABC Christmas Challenge.
http://abcchristmaschallenge.blogspot.nl/2015/10/dt-call.html
Ik ga het gewoon proberen.


Ik heb deze mal al een keer gebruikt maar dan op mijn roze kerst kaart ...... de mal is ook zo leuk,
ik gebruik hem gewoon nog een keer.
Dit keer wel in traditionele kleur rood.

Tja ... wat moet ik vertellen over deze kaart, ik ben verliefd op deze mal.
Ik heb Magnolia volume 2 en 7 gebruikt bij deze kaart.


En zo ziet mijn kerstman kaart er uit vandaag.

Dank je wel dat je even langs kwam, berichtjes zijn welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

3 opmerkingen:

  1. Hij is én blijft leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Bianca!! This is fantastic!! Love that santa! Love all the read and the fantastic glitter! Love it!!!

    Thanks for another fun challenge!

    - Susan
    {Scrap A Thousand Words}
    {Sentimental Susan}
    {Open-Minded Crafting Fun Challenges}
    {DT CALL -- Open Until Oct 31st}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great fun card, Good luck with the ABC Christmas Challenge DT call
    hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.