Volgers

donderdag 15 oktober 2015

Angel Tilda.......

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een kerstkaart in geen traditionele kleuren met 
Angel Tilda als stempel afdrukje.


Ik heb voor mijn basis de Xcut mal gebruikt.
Daarnaast heb ik voor het eerst met de mallen uit de Magnolia Volume 7 lopen stoeien.
Op de zijkant heb ik van Joy Crafts 6002/0442 gebruikt.


Dit is mijn kerstkaart voor vandaag.

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne donderdag toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

9 opmerkingen:

  1. Wat een lief kerstkaartje Bianca!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje, Bianca! Mooie details! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card. Thankyou so much for sharing with us at a Snowflakes Promise. Good Luck..Genny DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kerstkaart met de angel Tilda. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Bianca!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi kerskaartje in deze paarstinten! Prachtig vogeltje en fantastische bloemen/sterrenmal!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your purple card is so gorgeous, love your dies! Thank you for sharing at Magnolia Forever! Hugs Julie xox

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely dies you have used together with your cute Tilda image, Bianca . Thank you for joining our challenge at ABC Christmas Challenge and we would love to see you again soon.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.