Volgers

zaterdag 31 oktober 2015

Besties Christmas.........

Goedemorgen lieve mensen,

Een kerstkaart die ik voor My Besties Dutch Girls Design challenge heb gemaakt
http://mybestiesdutchgirlsdesigns.blogspot.nl/2015/10/anything-goes-wintertime.html

Mijn basis heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Art Shape Cirkel mal gemaakt.
Design papier is het papier dat ik had gewonnen, in prachtige bruin tinten.

Aan de zijkant heb ik een grote toef bloemen, blaadjes, dennenappel, eikeltjes en uiteraard een strik gebruikt.

En dan komt mijn Besties Christmas kaart er zo uit te zien.

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog.
Berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijn weekend toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:
http://ribbongirls.blogspot.nl/2015/11/november-anything-goes-card-challenge.html
http://abcchristmaschallenge.blogspot.nl/2015/10/v-is-for-very-cute.html

7 opmerkingen:

  1. Another beautiful card Bianca. I love this Bestie image and you card is beautiful too.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bianca
    Schitterend is je kerstkaart, mooie warme kleuren en zo mooi ingekleurd.
    Gezellig dat je weer meedoet bij MBDGD, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart, Bianca. Mooi gekleurd en prachtige details. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bianca, prachtige kerstkaart heb je gemaakt, mooie kleuren en gaaf model. Je bloementoef vind ik ook erg mooi. Gezellig dat je meedoet met de challenge van My Bestie Dutch girls designs. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute! Thanks for joining in with our challenge at ABC Christmas Challenge,
    hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Bianca,

    Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, mooi met die bruine tinten, eens iets anders dan standaard kleuren. hartelijk dank voor het meedoen bij de Dutch My Besties Girls, veel succes en graag tot de volgende keer.

    groetjes Dorothy coördinator DMBG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt!
    Super!
    Heel erg bedankt voor het meedoen bij MBDGD .

    Groetjes Linette

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.