Volgers

zaterdag 3 oktober 2015

Happy Birthday Jenny.

Mijn eerste kaart bij Birthday Circle 2015 / 2016 is ontvangen door Jenny in Australië.

Happy Birthday Jenny.


Als stempel afdrukje heb ik Golden week Tilda gebruikt, deze komt uit de Sakura collectie 2015.
Omdat mijn kaart in pastel tinten is, heb ik Tilda natuurlijk aangepast.

Voor mijn kaart heb ik het patroon uit Sandra Scrapshop gebruikt



Dit is de achterkant van mijn kaart.
Op de rand zitten bloemen, deze heb ik gemaakt met de mal uit de Magnolia Doohickey club 6.

Voor mijn voorkant van de kaart heb ik diverse mallen van Magnolia Doohickey club 5 en 6 gebruikt.


Dit was mijn eerste kaart voor de groep, nog 23 te gaan dus jullie hebben nog wat te goed.

Gezellig dat je langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne weekend toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik stuur deze kaart in bij:



5 opmerkingen:

  1. Een heel ief kaartje....en succes met de rest hahaha......
    Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Bianca!!

    lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is beautiful Bianca and I bet Jenny loves it and will treasure it!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Bianca. Bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Darling card, Bianca. Love all the pretty die cuts. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.