Volgers

woensdag 7 oktober 2015

Happy Birthday Natalie.......

Vandaag mijn 2e kaart voor de groep, want als het goed is, is mijn kaart ontvangen door Natalie in East Yorkshire, United Kingdom.

Happy Birthday Natalie.


Mijn basis kaart is gemaakt met de Xcut xcu 503045 mallen.
Als stempel afdrukje heb ik Lazy Tilda gebruikt uit de Sakura collectie 2015.
Op de achterkant van mijn kaart heb ik ruimte gehouden om Natalie te kunnen feliciteren.
Op de rand heb ik wat kleine bloemen gemaakt met de LeCrea multi dies narcis.


Op mijn kaart op de voorkant heb ik diverse mallen gebruikt van Magnolia Doohickey club 3, 4 en 6.
De bloemenrand heb ik 2D gemaakt, eerst met groen en toen nogmaals met geel uit gestanst.
De vlinder is ook 2D, het is net op ze weg vliegt.


Dit was 2e kaart voor de groep, de volgende is alweer in de maak.
Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne dag toe en hopelijk tot snel.

2 opmerkingen:

  1. A fabulous birthday card Bianca...sure to charm Natalie!!! Thank you for sharing with us at Simply Magnolia...good luck and hope to see you again next challenge!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart is dit! Deze Tilda zit super tof in het gras en je hebt er echt een heel scenario omheen gemaakt met de stansen, briljant bedacht! Heel gaaf!!! Leuk dat je meedoet met de challenge van Time for Magnolia, en een fijne dag nog! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.