Volgers

maandag 12 oktober 2015

Halloween Swap........

Goedemorgen allemaal,

Als eerste zeg ik, welkom Monique van Steenbergen op mijn blog.
Gezellig dat ik je hier ook tegen kom.
 ♡♡♡


Mijn 2e kaart voor de Halloween Swap en deze heb ik voor
Aurora Aurelia in Indonesië.

Ik mag hem laten zien want ze heeft hem ontvangen.


Mijn kaart heb ik traditionele kleuren gemaakt, zwart, grijs en donker rood.

Voor mijn kaart heb ik best veel mallen gebruikt, zoals:
Amy Design Plaque frame.
Yvonne Creations Hounted House en Little Ghost.
Magnolia volume 3 en 6.
Dutch Doobadoo art A5 Black Halloween.


Dit is mijn achterkant, kijk de spin lopen op de spinnen web.

En dit is mijn kaart in zijn geheel.

Ik zeg 'Happy Halloween'.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen  nog een fijne dag en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

11 opmerkingen:

  1. Griezelig mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome work!Thanks for joining us at My Besties International Challenge.
    Welcome again and Good Luck!Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Bianca, leuke details en prachtig gekleurd.
    Dank je wel voor het meedoen bij My Besties Dutch Girls Designs.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi dank je wel Bianca! It's my pleasure;)
    Je halloween kaart is weer zeer geslaagd!! Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A super Halloween card here. Thank you for entering the My Bestie 3D and More Challenge.. Best of luck with your entry. Hugs Andrea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lovely thanks for sharing at Besties UK - Carol UK DT Co-ordinator x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card thank you for joining us at My Besties uk Hugs Sue DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely Halloween card! Thank you for sharing with is at My Besties 3D and More. Best of luck with your entry.
    Vicki, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A fantastic Halloween card. Loving the image and the shapes and those brilliant embellishments. Thank you for sharing this with us over at Crafty Girls Creations. Sue DT. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw erg mooi gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen bij MBDGD

    Groetjes Linette (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een supermooie kaart.
    Fijn dat je meedoet met de challenge van MBDGD. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.