Volgers

maandag 5 oktober 2015

Kleine Prinses......

Goedemorgen op deze maandag morgen,

Vandaag een leuke prinsessen kaart.
 Baby Tilda komt uit de Princes & Princesses collectie 2011.


Mijn design papier is voor echte Prinsessen met glitter en al er op, helaas zie je er maar weinig van.
Gelukkig komt het glitter terug komen in haar kroontje, happy birthday en natuurlijk in de
 cijfer 2, want kleine Prinses wordt alweer 2 jaar.

Mijn basis voor de kaart heb ik gemaakt met de Amy Design Plaque Frame, de vorm van mijn  kaart kan je goed zien met de achterkant.


Voor mijn kaart heb ik diverse mallen gebruikt van:
Magnolia volume 4.
Magnolia Sweet Crazy Love tag.


Dit is mijn Prinsessen kaart in zijn geheel.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen nog een fijne maandag en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaar mee doen bij:




6 opmerkingen:

  1. Een prinsesje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Bianca! Super mooi model. Gezellig dat je weer meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your princess card is so wonderful ♥.
    Thanks for playing with us at Magnolia Mania!
    Hugs, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hello bianca,
    beautiful card, thankyou for joining us at the magnolia mania, greetings from sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. really cute
    thanks for playing with us at paradise of magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a very pretty card.
    Thanks for joining us at Simply Magnolia.
    Hugs, Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.