Volgers

zaterdag 17 oktober 2015

Blauw of roze .........

Goedemorgen,

Echt weekend vandaag, dochter heeft geen wedstrijden, man lief moet zo werken en het regent dus ik kan heerlijk aan de slag vandaag.

Wat zal het worden......

Of

Met Marianne Design Col01386 heb ik deze giraffen gemaakt.

Of toch maar

Ach weet je wat, we maken er gewoon een setje kaarten van.


Voor deze set heb ik de volgende mallen gebruikt
Col01386
CR1212
Col01359
Col01350.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.
Ik ga nog even lekker aan de slag vandaag, een heel fijn weekend en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

12 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaartjes ook de rest van je blog ziet er mooie uit ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan weer! En ik ben gek op al deze collectables! Gewoon geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan weer! En ik ben gek op al deze collectables! Gewoon geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bianca. Heel schattig deze kleine babykaartjes. Heel erg mooi gemaakt. met dit diertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bianca wat zijn het schatjes geworden, zo leuk dit formaatje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super lieve kaartjes Bianca!
    Mooi gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig!!! Heel erg leuke!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve, schattige kaartjes !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve babykaartjes Bianca.
    Gezellig dat je met onze challenge mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. SUPER sweet ! heel leuk met dat girafje! De teksten Boy/Girl passen perfect op dat label! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lovely baby cards. thanks for sharing with the Marianne Design Divas.
    hugs, annie x

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.