Volgers

maandag 19 oktober 2015

Make a wish.......

Goedemorgen,

Als eerste
Welkom op mijn blog Ellen, gezellig dat je mij gaat volgen.
♡♡♡

Birthday Girl.
Vandaag een kaart met een Bella Stamping stempel, zo leuk zijn ze.


De kaart heb ik heel eenvoudig gelaten, hij bestaat uit 2 kleuren groen, de randjes heb ik geborduurd en aan één kant een paar groene parels.


En dit is mijn Bella kaart.

Gezellig dat je even langs kwam, berichtjes zijn altijd welkom, zo leuk om te lezen.

Ik wens iedereen een fijne week toe en hopelijk weer tot snel.

Liefs Bianca.

Ik laat mijn kaart mee doen bij:

4 opmerkingen:

  1. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi CAS kaartje en een geweldig leuk plaatje Bianca.

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card Bianca. Thanks for joining in with the Ribbon Girl Colour Challenge - best of luck! Mary x www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bianca, nou ik heb je eindelijk gevonden, vergat het steeds (schaam). Wat een leuke kaartjes maak je zeg en ook al in de prijzen gevallen. Super leuk. We gaan elkaar vast nog veel zien (op het web)
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.