Volgers

woensdag 24 juni 2026

Mutsen Cluppie YouTube 22 juni 2026......

Wat een super leuke kaart weer is de YouTube Creatie van CreaDebby.


Ik heb er een kerstkaart van gemaakt met het digi papier # 2026-14 Kerst in mei.


Eigenlijk heb ik totaal niks extra's op de kaart gebruikt want het digi papier is genoeg.
Uiteraard heb ik de rendier en bloemen wel uitgeknipt en daarvoor gebruikt.
Stempels zijn van Studio Light en deze passen perfect op mijn kaart.


Wil je hem ook maken, kijk dan op ons YouTube kanaal voor de uitleg.
Heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca.
XX

 

zondag 21 juni 2026

Mutsen Cluppie Reminder Challenge # 54 de maand juni 2026.......

Maandag 1 juni mocht ik de challenge # 54 openen bij ons op de groep, gezellig weer.


Nu dacht ik, ik ga 2 vliegen in 1 klap pakken, ik ga mijn creatie omtoveren tot een geslaagd kaartje want mijn Neefje zit te wachten op zijn uitslag.

Ik heb hiervoor Baby Panter gebruikt, 2026-05 maar dan zonder panter.


Nu denk je vast maar hé je hebt letters en cijfers erop, dat klopt, daarvoor heb ik de mask mal van Studio Light gebruikt.


Binnenin zit een mooie tekst stempel, ook van Studio Light en een pocket links.


Uiteraard heb ik daar ook een stempel op.


Aan de binnenkant rechts zit nog een pocket en daar zit een grotere tag in, hier kan ik mooi wat op gaan schrijven.


Nu maar duimen dat ik de kaart kan gaan gebruiken.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

vrijdag 19 juni 2026

Waar zou hij nou naar wijzen?.....

Ik dacht ik ga even mijn mijn nieuwe stempels spelen....
hmmmm alleen de waterput is gebruikt ervan hahaha want ik val toch weer terug op mijn oude stempels
Ook niet erg natuurlijk, want alles met elkaar mixen is geen probleem.


Dit is het voor vandaag, heel veel knutsel plezier en toe snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

woensdag 17 juni 2026

Mutsen Cluppie Live # 112 van 15 juni 2026......

Nou ik heb het even terug zitten lezen maar jullie hebben een super leuke gezellige live met CreaDebby gehad.


Uiteraard heb ik deze ook gemaakt maar dan al in april zodat ik deze kon gebruiken voor de verjaardag van mijn man.

Het digi papier wat ik heb gebruikt is 2026-16 Schip Ahoy.


De stempels zijn CraftLab Studio Light.


Het tonnetje heb ik wel gebruikt van het digi papier, dit past wel bij het thema voor deze kaart.


Dit is de eerste tag, daar staat niks op want dan kan ik er wat opschrijven.


Dit is de 2e pocket met tag en daarop heb ik de stempel van Studio Light gebruikt.


En zo ik mijn Live # 112 van 15 juni geworden.
Heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

maandag 15 juni 2026

Daar hoog in de boom......

Ik zag op Pinterest zo een soort kaartje maar dan wel weer wat anders en ik vond de huisjes in de boom zo schattig dat ik dacht, ik maar er een nacht kaartje van.


Dit is het voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

zaterdag 13 juni 2026

Label......

In mijn vorige bericht had ik laten zien dat ik een pocket die in mijn scrapbook zit gemaakt heb met een lavinia.


Nu hoort in een pocket natuurlijk ook een tag in.
Deze heb ik gemaakt met de nieuwe stempels van Lavinia gecombineerd met oude stempels.


Met dit als eindresultaat.
Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
Xx