Volgers

zaterdag 31 juli 2021

Gnome met bloemen voor jou......

Vandaag is mijn DT maatje Debby jarig en daarvoor heb ik een verjaardagskaart gemaakt.


Nu weet ik dat ze gek is op Gnome en dat blauw haar lievelingskleur is.
Deze digi heb ik gevonden op Pinterest en ik moest gelijk aan Debby denken.
Stempeltje heb ik ingekleurd met mijn Zig Clean Color stiften.


De kaart is gemaakt met de Studio Light Essentials nr 17.
De bloemen heb ik gemaakt in diverse kleuren omdat deze ook op mijn digi staan.



Aan de andere kant heb ik de tekst gestempeld en wat ballonen erbij, tenslotte is het een verjaardagskaart.
Boven in de hoek nog wat geknipte bloemen en bloemen van foam gebruikt.


Het leuke van deze kaart is als je de kaart openklapt dan zie je de hele kaart in 1.


Aan de achterkant wonen ook mensen zeggen wij vaak dus daarom heb ik het design papier doorgetrokken op mijn kaart.
In de ovale rondingen schrijf ik mijn tekst voor Debby.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart voor Debby, we hebben weer iemand blij gemaakt, een kaartje is altijd zo leuk om te krijgen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.