Volgers

zondag 1 augustus 2021

40 is het nieuwe 30.....

 Ja ja en dan ben je opeens 40, nee ik niet, was het maar zo een feest maar onze neef wel.


Daar wil je natuurlijk een leuke mannenkaart voor maken.
Maar mannenkaarten is toch wel een dingetjes.

Nu heb ik de DDBD Shape Art Paneel  gebruikt als basis, deze heb ik verlengt zodat ik een langere kaart krijg, tenslotte moet alles erop.


Designpapier is van CraftOClock Age of Gentleman
Uiteraard moet het getal van 40 op de kaart.

Het plaatjes is van een Scrapvel Scrapandme.


Met de Joy! Craft stansen heb ik de tandwielen uit gestanst en de ronde circkels.
De losse elementen komen uit een A4 sheet craft Decotime, ooit eens gekocht bij de Action en komt nu mooi van pas.

En zo heeft de jarige zijn kaart ontvangen.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.