Volgers

maandag 12 juli 2021

Happiness......

Dat is creatief bezig zijn een groot onderdeel van en als dat dan ook in je favoriete kleuren is dan is het toch gewoon goed.


Ik ben aan de slag gegaan met de Crealies Patchworkzz nr 04 stitch.
Basis is gemaakt met wit cart stock en design papier is van Paper Heaven, ja ja ik hoor jullie denken alweer..... ik vind het zo een mooi papier.


En helemaal omdat de lijn helemaal compleet is.
Kijk, dit is het design papier ( toevallig is dit 15 x 15 ) en je hebt daar bij een blok met losse elementen in 15 x 15. Design papier is er ook in 30,5 x 30,5 maar de losse elementen niet.
PS achter onderstaande foto zit een link 😉


Snappen jullie dat ik hier heel blij van wordt want kijk maar naar mijn eind restultaat.


 

3 opmerkingen:

  1. Wow.....prachtige kaart heb je gemaakt Bianca....er is veel op te zien!
    Mooie kleuren en Prachtig papier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje met prachtig DP erop en leuke details.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely stunning with so many beautiful elements! So glad you joined us at Creative Sketchy Girls!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.