Volgers

vrijdag 16 juli 2021

Kanjer.....

Wat zijn wij super trots op ons neefje.
Groep 7, heeft heel hard moeten knokken maar komt toch met een mooi cito uitslag voor de vervolg opleiding.

Wat krijg je dan als je een mooie rapport hebt, precies geld maar een creatieve tante geeft dat natuurlijk niet zo maar.

Ik wilde een kaart maken maar toen bedacht ik dat ik weken geleden een papier-maché fotolijstje had gekocht bij Solo.


Ik heb het papier van Dutch Doobadoo Crafty Kit gesneden op maat van de lijst.
Op de liggende delen heb ik splitpen gebruikt, nu lijkt het net of het hout er op getimmerd is.


En kijk nou hoe lief deze Luiaard is.


Ooit ook bij de action een paar stans mallen gekocht, eigenlijk doe ik hier niks mee maar nu was ik op zoek naar een boomstam. Opeens ging er een lichtje branden bij mij, zo komt de mal mooi van pas.


De bladeren heb ik met de Joy! Craft stans gemaakt, zijn 2 maten maar ik heb de kleinste gebruikt.
De letters zijn van de Nicolle van Kalsbeek- Verkooijen. 

Uiteraard een leuke foto van mijn kanjer er in en klaar om weg te geven.
 

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Laat mijn creatie meedoen bij:

3 opmerkingen:

  1. Dit heb je weer leuk oppgepimt en super van je neefje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe je het lijstje heb versierd, erg leuk!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze jungle-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk lijstje voor onze jungle challenge.
    Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.