Volgers

dinsdag 20 juli 2021

Vintage blue....

Ik ben er gek op, vintage met een shabby chic uitstraling.
Dit keer niet in het roze maar in de kleur blauw.


Met het mooie papier van LemonCraft uit mijn suprise box die ik ooit had besteld heb ik deze kaart gemaakt.


De bladen zijn uit de 15 x 15 Paper Heaven collectie.
Deze knip ik op een avondje uit bij de tv en doe dat in een zakje, altijd handig als je bezig bent zodat je genoeg materialen hebt klaar liggen.


De bloemen had ik zelf gemaakt van licht blauw flower foam, deze hadden jullie al gezien in mijn eerdere bericht.

Een vlinder mag uiteraard ook niet ontbreken net als de witte spatten en de strikken.

En zo is mijn kaart geworden.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.