Volgers

zondag 18 juli 2021

It's blue.....

Vandaag heb ik blauwe bloemen gemaakt vooral omdat ik bezig ben met het mooie papier van LemonCraft.

Bloemen heb ik gemaakt met lichtblauwe flower foam en de snijmallen van Lady E.
Het hart en de randen heb ik gekleurd met mijn Pastelkrijt van Van Gogh, dit keer geen meeldraden gebruikt maar plakparels, wel even vast zetten met de lijmpistool.

Zo bloemen liggen klaar voor mijn nieuwe creatie, zodra deze klaar is komt hij online.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Bianca
    Wat een geweldig mooie bloemen en ik ben benieuwd wat voor leuks je met deze en het Lemon Craft papier gaat maken .(we zijn helemaal niet nieuwsgierig haha)
    Fijne Zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.