Volgers

zaterdag 17 juli 2021

Accordeon foto album.....

Het is zo leuk om met elkaar te brainstormen, te laten zien waar je mee bezig bent of wat er nog op je verlanglijstje staat om te maken.

En laat dit project nou net bij ons alle 3 erop te staan.


Afspraak was, je maakt hem naar je eigen idee, eigen maten etc.
Vragen mag maar we laten het project nog niet aan elkaar zien tot iedereen deze af heeft.


Uiteraard ben ik voor de wit / roze variant gegaan want ik wil hem in mijn huis neerzetten en dat zijn de kleuren.  Daarbij moeten natuurlijk de bloemen ook verwerkt worden op mijn project, een hele klus want dat zijn er niet 1 of 2.


Dit is de voorkant van mijn project.


Uiteraard moet er aan de andere kant net zo veel bloemen erop want tenslotte bewonder je hem aan alle kanten.


Het lint is van gekreukeld katoen maar dat vond ik te breed, deze heb ik op de lengte doormidden geknipt.


De blaadjes komen uiteraard weer van Pape Heaven flower boek en het design papier is ook van Paper Heaven 


In het midden heb ik allemaal zakjes gemaakt met daarin de labelkaarten.
Deze kan je eruit halen en daarop heb ik foto's van 5 x 5 ( kan je bij de hema bestellen ) gebruikt.


Mijn mannetje in Engeland.


Samen in het Vondelpark.


Met Angel in het bos.


Hihihi mijn mannetje nog een keer maar nu gewoon in Amsterdam.


Een foto van mijzelf omdat ik daar wel tevreden over ben.


Uiteraard was Beau ook in het bos.


Nou vooruit nog 1 van ons samen in het Vondelbos en samen op terras op het 
Rembrandt plein in Amsterdam.


En dit zijn al mijn labelkaarten met foto's die verwerkt zijn in mijn Accordeon foto album.


Super leuk project en er staat alweer een nieuw project op ons te wachten.
Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.

Veel liefs Bianca
XX
 

6 opmerkingen:

  1. Zo super leuk geworden. Het begint met een uitdaging met dit als eind resultaat nu tijd voor onze augustus uitdaging voor elkaar. Vind het ook echt weer een bianca creatie met al die bloemen en de kleur roze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt genoten wat mooi zeg! En echt een Bianca, wat leuk dat iedereen ervan gemaakt heeft, zo verschillend zo eigen, heerlijk zo nagenieten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook jouw creatie is prachtig Bianca.
    Jullie hebben elkaar lekker uitgedaagd....en dat is bij allemaal goed gelukt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie en heel leuk om te gebruiken als foto-album!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw,
    een kunstwaerk noem ik dat !
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.