Volgers

maandag 19 juli 2021

Enjoy your day.....

Restjes papier, lint, linnen karton en inspiratie, alle ingrediënten waren aanwezig om dit kaartje te maken.


Soms heb je dat hé, je bent bezig met een kaart en na afloop heb ik gewoon restjes over, terwijl ik aan het opruimen ben denk ik ook ook leuk om te gebruiken en zo ontstaat bij mij dan weer een nieuwe kaart.


Dan moet ik natuurlijk wel opletten dat ik na de 2e kaart alles echt aan de kant leg anders kan ik zo doorgaan, maar dat wordt ook zo saai.

Deze kaart is gemaakt met het design papier van Piatek13 The Four Seasons
Meer heb je toch niet nodig op een kaart.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie restjeskaart is het geworden, nou jouw creaties zijn nooit saai hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaartjes gemaakt en dit heeft ook niet meer nodig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.