Volgers

vrijdag 19 november 2021

Passion......

 Weer heerlijk in mijn schetsboek aan de gang geweest met de mask mallen, stickers, stempels en het plaatjes van Maremi Art Small.


Ik ben eerst de stickers gaan plakken op mijn bladzijde.
Daarna heb ik met inkt en een borstel wat schaduw aangebracht rond om de stickers.


Dat vond ik nog wel wat kaal dus heb ik een rand mask mal gepakt en met een wat donkere kleur van inkt dan de schaduw de rand omheen geplaatst.

Uiteraard wilde ik nog een plaatje er op en ik kwam deze tegen, vond de kleur van de vogel heel mooi bij de stickers passen.

 
Rondom nog heel licht tekst stempel gebruikt en als laatste heb ik witte en groene spetters met verf erop gemaakt.

En zo ziet mijn totale creatie er uit in mijn schetsboek.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.