Volgers

vrijdag 5 november 2021

Bloemen voor mijn mutsen project......

Ja ja, mijn mutsenproject komt er weer aan en daarop moeten natuurlijk mooie bloemen.
En zoals jullie weten maak ik die natuurlijk zelf.


Ik heb ze met flower foam gemaakt, het hard gekleurd met mijn van Gogh olie krijt en een baby billendoekje op olie basis.

Daarna ben ik de bloemen warm gaan maken en gaan vormen tussen mijn duim en vingers.

Als laatste heb ik meeldraden in het midden er in gestoken, vast gelijmd en het groene blad aan de onderkant toegevoegd.

De bloemen zijn inderdaad weer roze maar dat komt omdat dit mooi bij mijn papier past, kijk maar eens naar onderstaande foto.


Nou dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.