Volgers

maandag 8 november 2021

It's a boy....

 Woensdag 3 november heb ik op mijn Facebook pagina deze live gegeven.
Het filmpje kan je terugvinden op mijn Youtube kanaal.


Ik had als voorbeeld voor jullie een It's a Girl gemaakt en een kerstbox.
Samen met jullie ben ik aan de slag gegaan met It's a Boy.


Foto's moest ik nog maken maar wegens wat turbulentie ( laten we het daar maar op houden )  in mijn leven is dat wat verschoven.


Maar nu kan ik deze plaatsen voor jullie.
Met het mooie papier van LemonCraft hebben ik deze envelop box 3D gemaakt.


Uiteraard mag de bloem, de strik en tekst niet ontbreken.


En dit is mijn gehele box.
Een kleine tik heb ik wel, als ik een meisjes kaart maak dan moet er ook altijd voor een jongen gemaakt worden, dus hierbij alle 2.

En met de basis van dit patroon kan je dus ook een kerstkaart, mannenkaart etc maken.


Heb je mijn patroon gebruikt en laat je deze zien op je blog, facebook en / of Instagram
#Biancasscrapcards er in en dan kan ik jullie mooie creaties bekijken.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX..

1 opmerking:

  1. Kijk daar zijn ze alledrie, wat zijn ze stuk voor stuk erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.