Volgers

woensdag 24 november 2021

Cozy Christmas......

 Sommige doen nog aan Sinterklaas, anderen zijn al bezig met de kerst.
In welk categorie zit jij?


Ik ben meestal wel vroeg met mijn boom, na 14 november komt hij te staan maar dit jaar heb ik daar niet zo veel zin in, denk dat het dit keer pas na 5 december wordt, zoals het eigenlijk hoort. 


Maar goed, ik ben wel lekker aan de slag gegaan met het design papier van Studio Light en de DDBD Slimline box tekenmal.


Ik vond het papier erg leuk van met de Gnome erop.
Wat zo leuk is dat er ook kleine kaartjes bij zitten die je dan weer op je creatie kan gaan gebruiken.


Als je de kaart box openmaakt zie je dat er binnenin een kaart zit.
 


Uiteraard kan je hier ook cadeau kaart of zo instoppen.
En zo ziet mijn gehele creatie eruit.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.