Volgers

dinsdag 30 november 2021

Mutsen Cluppie live nr:2 30 november 2021...

  Onze tweede live is geweest bij de Mutsen Cluppie

en dit keer heb ik de live gegeven.
Ik heb mij laten inspireren door een cadeau verpakking die ik heb gehad.


Onze sponsor voor deze uitdaging Scrap@Home had naar mijn deze leuke sentiment gestuurd, deze passen perfect op mijn creatie.

Ik vind het altijd leuk om kerst cadeau verpakkingen te maken en op deze verpakking kan ik ook mooi mijn kerstbloemen op kwijt.


De cadeau verpakking kan op alle manieren gevuld worden, dit kan je terug vinden bij mijn mutsen vriendinnen Elly en Debby.
Ik heb er voor gekozen om er een Rituals fles in te verwerken, dit is bij ons favoriet.


Ik heb er voor gekozen om transparant sheet te gebruiken maar je kan natuurlijk ook met cardstock maken en daar een doorkijk venster in maken, het is maar net wat je leuk vindt.

En dit is mijn totale uitwerking ervan.


Ik hoop dat jullie de live leuk vonden, het filmpje en het boodschappenbriefje kan je vinden op onze facebook groep Mutsen Cluppie en / of op onze YouTube kanaal.

Vergeet niet om ook bij mijn mede mutsjes te kijken Elly en Debby

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

6 opmerkingen:

  1. Wat is hij mooi Bianca!! En het ging echt weer super.
    Hoor het van meerdere kanten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige cadeauverpakking Bianca. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke live met een hele mooie creatie en ik vind je bloemen toef bovenop je cadeau box echt gaaf geworden

    Groetjes een mede muts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je live Bianca.
    Hij ging wat te snel voor mij.
    Foutje stikey tape gebruikt en dat bescherm plastikje gaat er niet zo vlot vanaf dus kwam in tijdgebrek om de ril maten te volgen voor het bakje op de bovenkant dus dat nog maken en na kijken.
    Maar verder een kei leuk idee.
    Maar jou voorbeeld is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleen de verpakking is al een kadootje!! PS Ben meteen volgster van je blog geworden, ge Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij prachtig!! Heel leuke cadeau verpakking bedankt voor de life ga die ook maken. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.