Volgers

donderdag 4 november 2021

Kerst envelop box....

 Mijn uitvoering van de workshop die ik gisteren op mijn facebook pagina
heb gegeven.

Maar dit keer in de kerst uitvoering 


Ik heb hiervoor het design papier van Craft O Clock Christmas Time gebruikt.


Bij deze lijn heb je ook een block met elementen, is even knippen maar dan heb je ook wat.


Uiteraard kan je gebruiken wat je wilt, dit is mijn voorbeeld maar misschien denken jullie er anders over.


Het patroon staat onder de tab workshop en je kan mijn filmpje ook terug vinden op mijn 
Youtube kanaal.


Ik zou het gaaf vinden als je je creatie hebt gemaakt, mijn naam Bianca's Scrapcards te taggen in de foto, zo krijg ik een melding en kan ik je mooie creatie bewonderen.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en let op, woensdag 17 november om 19.00 uur ga ik weer een uurtje gezellig live met jullie een creatie maken.

Veel liefs Bianca
XX

3 opmerkingen:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.