Volgers

zaterdag 20 november 2021

For Christmas......

 Het is alweer tijd voor de reminder voor de lopende challenge bij Hobbyshop Veldmaat
Dit keer is de challenge een cadeau kaart.


Ik heb ervoor gekozen om hiervoor de Essentials Merci smal nr 392.
Toevallig hadden wij vorige maand onze mutsen uitdaging en hiervoor hadden wij deze mal ook gebruikt en terwijl ik daarmee bezig was dacht ik, hé deze kan ik ook voor de reminder gebruiken.


Ik heb het zo gevouwen dat het met een magneetje dicht kant.
Aan de binnenkant zit een extra pocket zodat je daar een cadeau kaart, iets kleins of wat dan ook kan stoppen.

En omdat we naar richting de feestdagen gaan heb ik deze gemaakt voor kerst.

       

Hoe leuk is dit om weg te geven?

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca.
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.