Volgers

zaterdag 6 november 2021

15e week......


Iets later dan normaal, niet omdat ik mijn pagina niet af had maar omdat er tussendoor eerst andere projecten online gingen. 

Vorige week donderdag ben ik samen met Debby naar de Kreadoe geweest, wat was het heerlijk om even te struinen tussen alle kraampjes in en uiteraard wat was het gezellig om samen met Debby bij te kletsen.

Wat een leuke ideeën hebben wij opgedaan en we hebben veel te veel gekocht.


Onder de ideeën kwam ik ook deze techniek van stempelen tegen om een journal pagina te maken.
Dat wil ik ook uitproberen.
Totaal iets anders dan je van mij verwacht, alhoewel ik ook een beetje van mijzelf erin heb gestopt.


Want in de stempel, deze is trouwens van Studio Light Grunce zit een paspop en 
van Marianne Design ( oude collectie ) had ik een mal voor een paspop.
Ik vond het wel leuk om een extra diepte aan te geven.

Daarnaast heb ik nog wat extra tekst, lijnen en een strik aangepast.


Het is totaal wat anders dan normaal maar ook heel leuk om te maken.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.