Volgers

woensdag 20 juli 2022

Mutsen Cluppie YouTube Creatie deel 2.......

En dan is je flappenalbum af, wat een gaaf project om te maken. Groot applaus voor CreaDebby.


Deel 2 is maandag de 18 online gegaan en ik ben er gelijk voor gaan zitten om deze af te maken.
Mijn designpapier is van Maja Design Bohaim, deze lag al heel lang in de kast maar ik had er nog niks mee gemaakt en voor zo een groot project is het perfect.


Zoveel verschillende flappen om te openen, dit is de envelop, helaas had ik alleen wit, dat vond ik niet mooi dus ik heb deze nagemaakt met craft papier.


In mijn Zig Zag kaart heb ik ruimte om foto's te plaatsen.


Er is zo veel te zien, zo veel foto's dat ik even 2 collages ertussen gooi.


Zo leuk want bij het Maja Design papier zit ook deze mooie plaatjes, dit vult mijn album leuk op.


Ik moet zeggen, ik hou wel van deze stijl, Ibiza look. 
Staat mij voor geen meter, je moet een echte type voor zijn maar ik vindt het gaaf dus deze plaatjes zijn helemaal top.


En dan als laatste de grote tag eruit die mijn klep laat sluiten.


Denk je, dit wil ik ook maken of wil je niks missen van onze Mutsen Cluppie creaties op YouTube.....neem dan een abonnement op ons, kost niks maar zo blijf je op de hoogte wanneer we weer wat plaatsen.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.