Volgers

zondag 17 juli 2022

Mutsen Cluppie live #18 reminder.....

En dan is het alweer zondag en dat betekend de reminder van de challenge laten zien.


Zoals jullie tijdens de live konden zien heb ik met het Design papier van Craft & You gewerkt.


Uiteraard heb ik daar mijn eigen gebruikte bloemen op de banner verwerkt. 


Nu ben ik gek op bloemen, op Shabby Chic en op roze, was jullie vast nog niet opgevallen hahaha dus ik dacht in het midden stempel ik een roos en die kleur ik in met mijn Derwent Chromeflow potloden.

Op de zijkant nog een stempel, vlinders en 3D druppels en mijn kaart heeft niet meer nodig.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.