Volgers

maandag 25 juli 2022

Mutsen Cluppie Live # 19........

Wow wat een leuke live hebben wij gehad, al zitten wij midden in de vakantie periode toch was het heel gezellig met elkaar.


En wat heeft CreaDebby een leuk patroon gebruikt hiervoor, ik ben gegaan voor Shabby Chic, daar hou ik van en mijn papier is dan ook van Craft & You.


Uiteraard op mijn voorkant heb ik bloemen en een vlinder gebruikt.
 

Op mijn tag heb ik een tekst stempel gebruikt, hier geen lint aangedaan want dat was in mijn ogen te druk.


Als je het vierkantje omhoog schuift dan heb ik links onderin nog een tekst stempel gebruikt en als je hem dan naar beneden schuift dan heb ik een bloemen toef rechtsboven in gebruikt.


Dit was het weer voor vandaag, wil je graag meedoen kijk dan op onze Facebook groep of op onze YouTube kanaal.

Heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.