Volgers

zondag 31 juli 2022

Er is er een jarig hoera, hoera.......

 Dat kan je wel zien dat is CreaDebby.....

En om dit te vieren heb ik speciale voor haar verjaardag een creatie gemaakt.


Ik heb het designpapier van Maja Design gebruikt in de favoriete kleuren van Debby.
Er zit 1 foutje in en dat zag ik toen ik de foto's ging maken, stom....


Mijn creatie wordt dicht gehouden door een sluiting die met magneetjes blijven zitten.


Ik heb geprobeerd om diverse technieken hier in te verwerken, eerst had ik op het voorblad ook wat gemaakt maar ik was vergeten dat de sluiting dan niet meer sluit ivm te veel lagen over het magneetje.
Dus ik heb de voorkant simpel gehouden.


Wel heb ik tags in de zijvakken zitten en deze heb ik gemaakt met verschillende stempel techniek en mask mallen, momenteel ben ik daar lekker mee aan het stoeien.
Trouwens voor het kleuren heb ik hier Derwent inktense potloden gebruikt.


Als je het blad openmaakt dan heb ik daar onze favoriete stempel gebruikt.
Deze lieve Tilda heb ik ingekleurd met mijn Zig Clean Color Stiften.


Aan de rechterkant heb ik een leuke mix van mask mallen, knip elementen en wat tekst gebruikt.
Een mooi doorkijkje geeft het wel zo.


In het midden zit nog een blad en voor de duidelijkheid heb ik een pijl er op gezet, want er zit nog wat achter.


Dream Big....
Samen hebben wij onze droom uitlaten komen met de Mutsen Cluppie en ik ben trots, blij en vereerd om dit samen met jou dit te doen.

Daarom....


REMEMBER THE GOOD TIMES.....

En laten wij er samen van genieten.
Van harte gefeliciteerd lieve Debby en nog vele gezonden, creatieve jaren erbij.

Omdat wij mutsen zijn en alles met jullie delen heb ik voor jullie een YouTube filmpje 
gemaakt voor de basis van mijn creatie voor Debby.

Dus vindt je het leuk om deze ook te maken dan is dit de LINK

Heel veel knutsel plezier ermee en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.