Volgers

woensdag 27 juli 2022

Love.... Believe...... Dream.....

Nou dat doe ik wel hoor....


Dit keer weer een paperclip creatie maar nu in een grotere uitvoering.
Ik vindt het geweldig om deze te maken en dit keer is deze helemaal in Vintage look gemaakt, uiteraard wel een kleine knipoog naar mijn Shabby Chic kant, want dat ben ik.


De losse elementen komen uit de album Scrapboys, de bloemen en blaadjes uit album van 
Paper Heaven.

Hoe gaaf is deze wel niet geworden.

Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart Bianca.
    Mooie kleurencombi en die bloemen..... waanzinnig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt prachtige creaties Bianca en je hebt een erg mooi blog!
    Ik ga je volgen.
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.