Volgers

dinsdag 5 juli 2022

Eind resultaat......

Nou eindelijk mijn creatie af met de Derwent Chromaflow potloden kleuren.
De eerste heb ik gekleurd op Point jeans blue.

Moet eerlijk zeggen dat de potloden geweldig kleuren, komt mooi pigment ervan af en als je de set van 72 potloden hebt dan kan je ook mooie combinaties maken.
De bloemen heb ik met 2 kleuren roze gemaakt en wit,
Dat geld ook voor de bladeren en de steel.


Maar om het verschilt te zien had ik het ook op wit Point papier nogmaals gestempeld en daarop heb ik dezelfde kleur potloden gebruikt.

Behalve dan in de grote cirkel want wit zie je natuurlijk niet daarop.


Apart van elkaar vindt ik ze allebei mooi maar als ze naast elkaar liggen dan heeft wit mijn voorkeur terwijl op de jeans blue de bloemen veel meer uitkomen.

Grappig zo om te vergelijken.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.