Volgers

maandag 18 juli 2022

Mini Shabby Chic Paperclip.....


Wat hou ik hiervan,  dat zeg ik de laatste tijd wel veel en vaak maar dat krijg je als je maakt waar je hart ligt.


En dat ligt zeker hier.
Ik kwam met opruimen een kleine paperclip tegen, deze kon ik niet zo kaal en alleen laten liggen.
Laat ik nou heel veel restjes papier hebben en heel veel elementen boekjes met leuke mooie plaatjes erin.


Tja dan heb je binnen een poep en een scheet zoals wij het zeggen een mooie creatie op je bureau liggen.
Hoe gaaf staat dit in je agenda, op planner pagina en / of om gewoon je papier bij elkaar te houden.


Dit was het weer voor vandaag, heel veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.