Volgers

zondag 27 februari 2022

Mutsen Cluppie Live #6 Reminder.......

 Goedemorgen,

Maandagavond 21 februari was er weer een live bij onze Mutsen Cluppie Facebook Groep
wat was het weer gezellig en wij zijn erg benieuwd naar jullie creaties.

Uiteraard heb ik mijn creatie ook afgemaakt en deze laat ik vandaag aan jullie zien als reminder, de challenge loopt nog tot zondag 6 maart dus jullie hebben nog alle tijd.

Ik heb voor mijn creatie het nieuwe Digi papier Pink Choco van de Mutsen Cluppie gebruikt.





Deze kan je bestellen voor € 1,50 digi papier, je kan een mail sturen naar Mutsencluppie2.0@gmail.com

Oke en nu mijn uitwerking van de live.


Op de voorkant heb ik de mal van Studio Light gebruikt.
Daarop een koffiebeker en de chocolaatjes heb ik uitgeknipt uit het papier net als de strik.


Deze stempel is wel heel toepasselijk voor deze creatie.


Hoe gaaf is dit papier, wij hebben digi papier in A5 formaat maar dat was te klein voor deze creatie, gelukkig konden wij met dit design het vergroten naar A4.


Kijk hem nou staan mijn M&M meneer onder de strik, deze is trouwens ook van het papier maar dan van de A4 formaat.


Zo wordt het wel een echt cadeautje toch.


Mijn kaart heb ik in de pocket niet al te veel aangekleed want eerlijk gezegd vind ik deze al mooi zoals hij is.

En zo is mijn totale creatie geworden.



Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik kan verklappen dat er weer een leuke creatie op jullie staat te wachten want maandag 7 maart gaat Debby met jullie aan de slag.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca.

1 opmerking:

  1. Schitterend Bianca, mijn reep ligt in huis nu de verpakking nog maken! Super mooi gedaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.