Volgers

zaterdag 12 februari 2022

Reminder Mutsen Cluppie Live #5 tasjes hart.....

Vandaag laat ik mijn creatie zien die ik in de live samen met jullie heb gemaakt maandag 7 februari op onze Faceboekgroep Mutsen Cluppie.


Uiteraard moest ik achter de schermen nog even aan de slag want het aankleden van deze creatie kost even wat tijd.


Normaal laten wij deze op zondag zien als reminder maar ik vond het wel leuk om dat nu te doen op Valentijnsdag en Valentijnsdag is niet alleen voor de liefde... nee ook om een vriendschap in het zonnetje te zetten en dat heb ik gedaan.


Tekst komt van mijn vriendin, dus deze heb ik gekopieerd en uitgeprint.
Uiteraard heb ik op de rand weer bloemen gebruikt, deze zijn dit keer niet zelf gemaakt.


Onze eerste ontmoeting live in Almere, gelukkig hebben wij naast onze creatieve uitspattingen ook 
nog wat anders gemeen.....namelijk hockey.
Dames 1 Almere tegen Dames 1 Nijmegen. 


Ja en toen kwam onze eerste uitstapje naar de Kreadoe, zo gelachen en gek gedaan.
Nee Debby je bent niet de enige die rare fratsen kan uithalen.


Want dat heb ik wel laten zien eind van de middag.... kijk hartjes op de grond, leuk om een foto te maken op de grond.... uhhh ga je doen Bianc, nou liggen voor de foto en toen was ik een wasbeertje want mijn mascara zat op mijn kin.


En toen moesten wij wachten want we mochten niet terug met de trein, nou die pizza eind van de dag houden wij er in hoor, was zo gezellig.

En al deze uitstapjes was nog voordat wij onze Mutsen Cluppie gingen opstarten.....
Super blij met jou vriendschap en samenwerking, dus deze creatie is voor jou. 


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.