Volgers

dinsdag 15 februari 2022

The best time always create ....

Ik had al in dit boekje gewerkt maar de omslag van deze 15 x 15 cm boekje was nog wat kaal.


En terwijl ik nog wat restjes had liggen, wat uitgeknipte bloemen en blaadjes dacht ik, deze omslag kan wel een oppepper gebruiken.


Deze tekst past ook echt bij mijn.


Ik vind het leuk om met lagen te werken, dus hier zie je dat ook goed terug,


Aan de rechterkant heb ik allemaal strookjes geplakt over elkaar en als laatste zwarte spetters erop aangebracht om het geheel af te maken.

En dit is het eind resultaat geworden.
Nu is het geen saai zwarte kaft meer.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.