Volgers

donderdag 3 februari 2022

Dream Big......

 Nou dat doen we hoor, want wie had gedacht dat toen wij gingen starten met onze Mutsen Cluppie dat het zo groot en zo inpakt zou hebben op onze dagelijks leven.

Dream Big doen we nog steeds want we zitten nog vol met ideeën die wij hopen in de toekomst waar te maken.

Maar a fijn, soms vind ik het lekker om even wat anders te doen, gewoon voor mijzelf en lekker kliederen.


Ik heb weer even mijn Journal boek erbij gepakt en ben een Art Journal page gaan maken.
Heerlijke mix van Rice Paper van Studio Light, Design papier van Maremi Smallart en diverse 
mask mallen etc.


Zoals je kan zien heb ik de randen bewerkt met Cadence en Gesso, wat potloden en inkt om een geleefde uitwerking te kijgen.

Rechts heb ik bloemen geplakt en onder de bloemkop een stukje 3D geplakt zodat deze toch iets omhoog komen.


De vlinders en spetters Gesso maken mijn creatie tot wat het is.
Zo lek om hiermee aan de slag te gaan, je kan niks fout doen en is de kleur iets te donker of te heftig dan doe je er gewoon weer wat witte Gesso over.


En dit is mijn totale creatie om te laten zien.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.