Volgers

dinsdag 1 maart 2022

Challenge #3 bij Mutsen Cluppie Slimline kaart....

 Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij ons in de Mutsen Cluppie Facebook Groep

De uitdaging voor deze maand is: 


We hebben weer een geweldige sponsor voor onze challenge dus doe gezellig mee.

Lente is voor mij mooi lente kleuren, lekker nieuwe bloemen in huis en tuin en zo met een vest naar buiten.

Ik ben aan de slag gegaan met onze Mutsen Cluppie digi papier serie #12 Red Butterfly.


Deze kan je bestellen via de mail en dit setje Slimline of A5 kost € 2,50 incl. 2 knipvellen.


Basis is gemaakt met rood cardstock, daarop heb ik wit cardstock gebruikt en het design papier.


Voordat ik mijn kaart ging opbouwen heb ik eerst een mask mal gebruikt en wat tekst stempel op het papier.


Bij dit setje zit ook 2 knipvellen en deze heb ik uiteraard ook gebruikt op het papier.
De label eerst even op rood cardstock nog geplakt voor een mooier resultaat.

En dan laag voor laag je kaart gaan opbouwen.
Vlinder is van Marianne Design en de extra blaadjes uit de Flower book van Mintay Papers.


Doen jullie gezellig mee met onze challenge?

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.