Volgers

zaterdag 5 februari 2022

Boekkaart........

 Met ons mutsen cluppie werken we vrij ver vooruit om drukte en stress te voorkomen. 
Meestal werkt dat goed uit. 
Maar soms heeft dat ook nadelen en deze creatie is daar een van. 
Niet omdat hij niet leuk is. Juist wel, maar omdat je hem dan bij iemand anders tegen komt en als hij in heel veel opzichten op de creatie van iemand anders lijkt kiezen we er voor om deze toch niet live te gaan geven, vooral niet als er ook een beetje werkbeschrijving bij zit.   
Maar we willen onze creatie natuurlijk wel met jullie delen. 

Dit is mijn uitwerking ervan.


Ik heb deze leuke lieve Tilda gebruikt op mijn creatie.


Dit is mijn binnenkant, het designpapier is van PaperHeaven.


Achter Tilda zit een pocket met daarin een tag.


Rechts in het boek gedeelte heb ik mijn bloemen gebruikt en losse vlinders.


Een mooi sierrand maakt deze kant helemaal af.


En alles bij elkaar is dit mijn creatie.


Vergeet niet ook even te kijken bij Debby zie heeft ook al zo een mooie creatie gemaakt.

En als je denkt die wil ik ook maken dan verwijs ik je door naar het blog bericht van HobbyVision. 
Daar vind je een mooie duidelijke werkbeschrijving van Gerlinde Grevelink geplaatst op 23 januari 2022

Hier de Hobbyvision link.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.