Volgers

woensdag 2 februari 2022

Love post.......

Wie stuur jij een kaartje met Valentijnsdag?


Ik zal een klein geheimpje verklappen, ik heb op 13 februari 1997 een kaartje gekregen in mijn bus van mijn man ( toen was hij nog niet mijn man uiteraard ) 
Ik kon hem niet zo snel een kaartje terug sturen dus op 14 februari 1997 heb ik hem om 06.00 uur opgebeld voordat hij naar zijn werk ging.
 

Wat is er nou mooier en romantischer dan dat.
Dus toen ik de tekenmal kreeg van Marianne Design dacht ik er gelijk weer aan.


Met de leuke losse elementen van Craft O Clock kan je dus vele kanten op.


Nu zit er een brief in zonder letters maar wie weet.... waar daar deze brief heen gaat.
Pstt... vrijdag 13 februari 1998 zijn wij getrouwd dus zeg maar niet dat Valentijnsdag alleen maar commercieel is.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.
Veel liefs Bianca
XX




1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.