Volgers

woensdag 17 februari 2021

Lovely When You Smile.....

 En dat heb ik ook gedaan toen het mooie design papier van Craft O Clock binnen kwam.



Ik wist gelijk wat ik er mee ging maken, een kaart van 15 x 15 met veel bloemen.
In het pakket zitten diverse soorten designpapier maar ik ging als eerst van de beetje vierkante krans met bloemen, deze heb ik uitgeknipt en gebruikt op mijn designpapier als basis van de kaart.

Onder de bloemen zie je kleine blauwe puntjes, is net of het bladeren zijn, deze heb ik gemaakt met de CraftEmotions mal.

De bloemen heb ik gemaakt van Flower Foam en zijn ingekleurd met Oil Pastel.
En dit is het eind resultaat. 



Al de gebruikte materialen kan je hier vinden.
Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca XX
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.

1 opmerking:

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.