Volgers

zondag 14 februari 2021

Key to my heart......

De nieuwe mal van Dutch Doobadoo Key To My Heart had ik binnen gekregen en daarmee wilde ik aan de slag.


Met het mooie papier van Maja Design Winter is Coming ben ik aan de slag gegaan.

 

Daarbij komen mijn bloemen en lint zo mooi op uit.
En wat natuurlijk niet mag ontbreken is de Magnolia Stempel.


Geheel in mijn stijl natuurlijk want dit zijn toch wel mijn favoriete kleuren, of val ik nu in herhaling... Lol.
Onder de stempel heb ik de mal van Joy! Craft 6002/0381 gebruikt.
En dit is mijn kaartje geworden.


Fijne Valenijnsdag allemaal.
Veel liefs Bianca
XX

2 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje is het worden. Het hart moet ik ook nog gebruiken had alleen de sleutel maar gebruikt :)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Wat een mooie creatie en supermooi gekleurd.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.