Volgers

maandag 15 februari 2021

Krans van touw......

Goedenavond allemaal,

Vandaag laat ik mijn creatie zien voor de challenge bij:

The Sketchy Challenges Blog

Voor deze challenge hebben wij een Sketch.  


Nu ben ik in mijn boek van 23 x 24 aan de slag gegaan.


Eerst basis groen gebruikt, daarop weer craft papier en het design papier is van Magnolia.
Ik ben gek op kransen dus ik ben met touw aan de slag gegaan.
Daarna ben ik gaan combineren met bladeren en bloemen in de kleuren van het design papier.
Uiteraard hoort er op de krans een strik,

Dit is mijn uitwerking voor deze DT opdracht, doen jullie gezellig mee?


Veel liefs Bianca
XX








2 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje is dit Bianca...deze sketch ook heel mooi uitgewerkt met prachtige bloemen erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig jouw creatie en de sketch is ook erg leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.