Volgers

dinsdag 9 februari 2021

Bloghop Samen Creatief #10.......

Dit is de ene laatste stap van de bloghop bij Hobbyshop Veldmaat.


Ik ben van de fruitthee en daarom heb ik mijn creatie daar ook naar gemaakt.

Het basis papier is linnen karton wit en als Designpapier heb ik Maja Design Coffee in te Arbour ( met citroen ) en *Faka*  ( met appel ) gebruikt.

Om de voorkant op te pimpen heb ik gebruik gemaakt van Joy! Craft mal 6002/0298 en de 
Marianne Design Col 1469.
Uiteraard zal Bianca geen Bianca zijn als er geen zelfgemaakte bloemen van Flower Foam op zat.



Als je mijn creatie open maakt dan heb ik aan de linkerkant de tekst gefeliciteerd gestempeld met de CraftEmotions 130501/1707.
De theepot en kopjes heb ik gemaakt met de Joy Craft 6002/0398. 
Deze heb ik losgeknipt van de rand en gebruikt, dit zie je ook op mijn rechterkant.
De tags kunnen er uit, zo kan je een persoonlijk berichtje achterlaten.


Dit is het midden van mijn creatie en zo kan je goed de thee zien, ik weet het, dit is geen fruit thee maar de kleuren passen mooi erbij hahaha.

De lepel en vork is ook van Joy Craft 6002/0464 en uiteraard de appel en citroen van Marianne Design.



Dit is mijn totale uitwerking van de Samen Creatief #10 die gegeven is door Rikie.

Gezellig dat je even langs kwam op mijn blog, laat een berichtje achter onder dit bericht want zo kan je een leuke prijs winnen bij Hobbyshop Veldmaat.

De laatste stap is nu naar Hobbyshop Veldmaat blog, toi toi toi.

Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.
Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.

XX

17 opmerkingen:

  1. Superleuk jouw uitwerking en fruitthee is zeker heel lekker.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldige creatie Bianca. Een frisse thee kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze kaart is geweldig, ik vond de frisse blauwe kaart mooi maar deze groene is ook zo leuk geworden, groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook een fleurige en frisse uitvoering. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je eerste bloghop als design team lid. En wat ben ik blij met jou erbij. Hele leuke frisse fruitige creatie. Toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke frisse uitvoering, beetje lente in deze winterse omstandigheden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi !! Prachtige kleuren !!
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een frisse creatie.....erg mooi.....leuke details heb je gebruikt.....voorjaar komt eraan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lente! Dat is het eerste wat in me opkomt bij deze mooie creatie. Top!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja ik heb het al eerder gepost Bianca, maar ondanks het geel erin vind ik dit een hele mooie creatie. Fijn om je als nieuw DT lid in onze groep te hebben. Groet Rikie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi
    Dit is ook al zo'n mooie creatie.
    Hele vrolijke kleuren.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig fruitig kaartje Bianca....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Woooow ook deze van jou is prachtig geworden Bianca, wat een mooi papier en ook zulke leuke bijpassende accentjes erop...Het is echt genieten om al die mooie creaties te bewonderen
    winterse groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige uitvoering Bianca. Mooie frisse kleuren.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Groen is niet echt mijn kleur. Maar deze combi is prachtig geworden, Bianca!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie.

Liefs Bianca.